Wójt Gminy Parysów informuje o naborze wniosków o bezpłatny odbiór i utylizację wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Parysów w 2018 r.
Wnioski o bezpłatny odbiór i utylizację wyrobów zawierających azbest w roku 2018 należy składać w siedzibie Urzędu Gminy Parysów w terminie do dnia 31 stycznia 2018 r. Właściciele nieruchomości, którzy zamierzają usunąć azbest w późniejszym terminie mogą składać wnioski do dnia 31 grudnia 2018 r.
Składając wniosek należy podać dokładną ilość wyrobów zawierających azbest, która ma zostać odebrana oraz okazać się dokumentem potwierdzającym prawo własności nieruchomości, na której składowany jest azbest.
Do wniosku należy dołączyć:
- informację o wyrobach zawierających azbest,
- dokument potwierdzający prawo własności do obiektu lub jego kopię,
- w przypadku nieruchomości, do których prawo własności posiada kilka osób, należy dołączyć zgody wszystkich pozostałych współwłaścicieli na realizację zadania,
- oświadczenie dotyczące pomocy publicznej,
- kopia dokumentu potwierdzającego przyjęcie zgłoszenia robót budowlanych przez Starostwo Powiatowe w Garwolinie lub pozwolenia na wykonanie robót budowlanych ewentualnie oświadczenie o wykonaniu zgłoszenia,
- oświadczenia pozostałe.
Wnioski wraz z załącznikami można pobrać w Urzędzie Gminy w Parysowie pokój nr 9 oraz na stronie internetowej Urzędu Gminy
Dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy w Parysowie, pokój nr 9, osoba do kontaktu: Katarzyna Legat, tel. 25 685 53 19.
Odbiór wyrobów zawierających azbest w 2018 r. uzależniony jest od otrzymania przez Gminę Parysów dofinansowania z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie
Dokumenty do pobrania:
1. Wniosek;
2. Informacja o wyrobach zawierających azbest;
3. Ocena stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest;